私が見た小田急電鉄 日英両文 I can Sawing that The Odakyu railroad
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小田急電鉄は創業年に新宿ー小田原間が開業、その後相模大野ー片瀬江ノ島間が年開業し、その後新百合ヶ丘ー多摩センター間が開業、東京都と神奈川県2県を走行する鉄道です。
Odakyu Railway Odawara - Shinjuku is opened between the founding year, the year of opening - Katase-Enoshima Sagamioono then opened between the Tama Center - 100 Hill announced a new case after Tokyo and Kanagawa Prefecture railway that runs along the two provinces.
最初に見たのは懐かしい5000形車輛です。伝統のヘッドライト2つに小さな貫通ドアとドア下には方向幕が設置されています。両側の窓もバランス良く配置されて長い間5000形は利用者に愛されてきました。
最近は本数も少なくなって8両編成の内5000形4輌+3000形4輌と懇請車両になってることが多いです。
First sawing the old familiar model5000. 2Headlights of theOdakyuu's traditional two-door and the door under a small penetration is installed to an end direction. Long been a well-balanced arrangement of windows on both sides 5000 form has been loved by you.
Recently, a few cars of 8car in the 5000 model 4car+3000 new car is .
その次にやってきたのは8000形です。5000形を踏襲して制作されましたが窓が大きくHゴムで支えられています。行く先表示が液晶に代わりました。
JrE209京浜東北線に類似して製造されたといわれる無塗装ステンレス車輛でJRのかっての切り妻形スタイルをしています。
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小田急電鉄は創業年に新宿ー小田原間が開業、その後相模大野ー片瀬江ノ島間が年開業し、その後新百合ヶ丘ー多摩センター間が開業、東京都と神奈川県2県を走行する鉄道です。
Odakyu Railway Odawara - Shinjuku is opened between the founding year, the year of opening - Katase-Enoshima Sagamioono then opened between the Tama Center - 100 Hill announced a new case after Tokyo and Kanagawa Prefecture railway that runs along the two provinces.
最初に見たのは懐かしい5000形車輛です。伝統のヘッドライト2つに小さな貫通ドアとドア下には方向幕が設置されています。両側の窓もバランス良く配置されて長い間5000形は利用者に愛されてきました。
最近は本数も少なくなって8両編成の内5000形4輌+3000形4輌と懇請車両になってることが多いです。
First sawing the old familiar model5000. 2Headlights of theOdakyuu's traditional two-door and the door under a small penetration is installed to an end direction. Long been a well-balanced arrangement of windows on both sides 5000 form has been loved by you.
Recently, a few cars of 8car in the 5000 model 4car+3000 new car is .
その次にやってきたのは8000形です。5000形を踏襲して制作されましたが窓が大きくHゴムで支えられています。行く先表示が液晶に代わりました。
JrE209京浜東北線に類似して製造されたといわれる無塗装ステンレス車輛でJRのかっての切り妻形スタイルをしています。
2009-02-04 17:54
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